piątek, 31 sierpnia 2012

Versatile Award, czyli blogerzy blogerom (bez przepisu tym razem)

No cóż, ehem, doprawdy, no niespodziewałem się, jak miło, tego, no, nie przygotowałem przemówienia... A więc dostałem Versatile Blogger Award - sądząc po wysypie notek z zielonym logo tej nagrody na Durszlaku, nie ja jedyny - zaczęła ona krążyć po kulinarnej blogosferze jak mocny mem, czy raczej - jak łańcuszek szczęścia. Zabawa polega na tym, że bloger, który dostaje od innego blogera nominację do VBA, ma nominować piętnastu innych blogerów, więc wszystko odbywa się na zasadzie wirusowej.
Teraz powinna nastąpić kaskada kokieterii o tym, że normalnie to bym się nie bawił w takie rzeczy, ale dziś dzień blogera i w ogóle... A co mi tam, jak wszyscy się bawią, to wszyscy, nie będę gorszy.
Zrobiło mi się autentycznie miło zwłaszcza dlatego, że zieloną wlepkę dostałem od Kromka - autora blogu "Kromek z masłem". Nie dość, że to blogujący kulinarnie facet (co już jest wystarczająco godną uwagi rzadkością), to jeszcze facet osiemnastoletni, który uczy się w szkole gastronomicznej. A co najważniejsze - po jego blogowaniu widać, że gość naprawdę lubi to, co robi. A to już naprawdę rzadkość, bo żyjemy w kraju, w którym odwiedziny w dziewięciu na dziesięć dowolnych restauracji świadczą o tym, że ich szefowie kuchni nienawidzą swojej roboty. Zatem Kromku, jesteś nadzieją polskiej gastronomii. Nie daj się i tak trzymaj. Dzięki za nominację.

Zasady całej zabawy w VBA są następujące:
  • Jeśli zostałeś nominowany - otrzymałeś Versatile Blogger Award. 
  • Podziękuj blogerowi, który Cię nominował. 
  • Zlinkuj u siebie jego blog
  • Wybierz 15 blogów, które ostatnio odkryłeś, albo które regularnie śledzisz (dobrych blogów!)
  • Nominuj tych 15 blogerów do Versatile Blogger Award i powiedz im o tym
  • Wreszcie - zdradź siedem faktów o sobie
No to bawimy się dalej.
Moje typy:
  • Kromek z masłem (według klasycznej zasady sformułowanej w "Rejsie": "To ja chciałem wybrać pasażera, który mnie wybrał" :) A serio - uzasadnienie powyżej)
  • Pracownia wypieków (chyba najważniejszy dla mnie blog, dzięki któremu upiekłem swój pierwszy chleb. I wiele kolejnych. Dziękuję, Lisko!)
  • Cucinissima (kanoniczna, ortodoksyjna włoska kuchnia - wiedza, pasja i w ogóle szacun)
  • Kuchnia cyniczna (facet, który nie robi jajecznicy z kiwi i kuźwa, nie wiem, miodem spadziowym)
  • Facet w quchni (jak nie lubić gościa, który pisze tak: "ogólnie jajka budzą we mnie odrazę, jem je z perwersyjną przyjemnością i obrzydzeniem jednocześnie. Zwłaszcza sadzone lub na miękko. Doprawdy płynne żółtko przyprawia mnie o mdłości.Polecam wszystkim!")
  • Pretty Baked (no pikne, po prostu, Amazonka ślinotoku)
  • Można gościom (też facet! gotujący!)
  • Kulinarne impresje (nie wiem, co lepsze: czy to, co Yarek przyrządza, czy to, jak to fotografuje)
  • Para - buch! (on i ona kochają się w kuchni, w dodatku o tym blogują)
  • Zmysły w kuchni (nie trzeba uzasadniać)
  • Strawberries from Poland (jak wyżej)
  • Kucharnia (sezonowo, pięknie, blog który prawie pachnie)
  • Obados na obiados (czuje się na tym blogu kuchenny rejwach)
  • One Table Restaurant (facet gotuje naprawdę lekko i kreatywnie, szkoda że tak rzadko)
  • Siekierą po Jajach (no co będę tłumaczył, sprawdźcie sami)
A teraz najtrudniejsze, czyli te 7 faktów o mnie. Jak 7 grzechów głównych:
  1. Wolę przypalone niż mdłe
  2. Wolę lokalne niż masowe
  3. Wolę tango niż disco
  4. Wolę backpacking niż all-inclusive
  5. Wolę się narobić niż korzystać z czegokolwiek instant
  6. Wolę dobrą popkulturę niż przeciętną sztukę wyższą
  7. Wolę Jamiego niż Ramsaya 

14 komentarzy:

  1. Facet w kuchni to rzecz rzadko spotykana ;) Tym bardziej z chęcią będę tu zaglądać ;) Jeśli masz ochotę to zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękóweczka & gratulacje! :) Kromek mnie ubiegł, czy mail z nominacją nie dotarł? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. @Agnieszka: kurczę, nie dotarł.. Ale dzięksy tym bardziej

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki! Miła zachęta na dalsze blogowanie dla nas, początkujących :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pogratulować wszystkim!!!
    Facetom i Nie-Facetom ... Good Job !
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie i z humorem :) i ja wole co Ty wolisz :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, bardzo dziękuję! Z wielu powodów - za uzasadnienie, za świetnie napisane7 faktów o Tobie, podpisuję się pod sześcioma ;), za kilka nowych blogów, które dzięki Tobie poznałam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękujemy za wyróżnienie i inspirację do lektury nowych blogów (choć gust mamy raczej podobny;))! Z wielką chęcią przyłączamy się do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dziękuję za nominację. Mam nadzieję, że nie będziesz się czuł urażony, ale ja już brałam udział w czymś niemal identycznym ponad roku temu (albo i dwa?). Raz wystarczy, od tamtej pory konsekwentnie unikam tego typu wpisów.

    Dodam tylko, że Twoja lista bardzo pokrywa się z moimi preferencjami. :) Postaram się zaglądać do Ciebie częściej. Dziękuję jeszcze raz i pozdrawiam ciepło. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję Ci bardzo! To wyróżnienie doceniam szczególnie, bo Facet z nożem jest bardzo w moim guście - kulinarnym:)
    Dziękuję szczególnie za piękny opis mojego bloga:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziekuje bardzo za nominacje i ładny opis naszych Kulinarnych Impresji, jednak dobre slowa, ktore napisales wedruja równiez do Darii. Tak wiec raz jeszcze dziekuje w imieniu swoim i Darii, z która w partnerskim pocie czala kazdy wpis razem pichcimy i fotografujemy. Serdecznie pozdrawiam, Yarek

    OdpowiedzUsuń
  12. @Daria i Jarek: zatem ogromne przeprosiny dla Darii za moje fatalne przeoczenie! I ukłony niskie dla Was obojga!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki! Facet gotuje często, robi zdjęcia, ale leni się z wpisami. Kolejny będzie z dedykacją dla ciebie, man ;) --> OneTableRestaurant

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...